COMMERCIALS VOOR RADIO, TELEVISIE EN ONLINE
De klant wordt benaderd voor input. “Wát moet er sowieso in de spreektekst terugkomen?”
Aan de hand van deze input werkt Lekker Hip Audio een passend tekstconcept uit.
Pas wanneer de opdrachtgever officieel akkoord is gegaan met het tekstconcept, wordt deze ingesproken door een voice-over.
De klant kan zelf een voice-over uitzoeken in de stemmenbank óf de casting overlaten aan Lekker Hip Audio.
Wanneer ná het tekstakkoord de opdrachtgever de tekst alsnog wil aanpassen, brengt dat voor ons extra kosten met zich mee. Wij zullen in een dergelijke situatie de voice-over opnieuw moeten inkopen.
Deze kosten voor het opnieuw inspreken én het monteren van de commercial komen voor rekening van de klant.
Wanneer de stemacteur of Lekker Hip Audio een aantoonbare fout heeft gemaakt, wordt deze vanzelfsprekend kosteloos hersteld.
Na het geven van de opdracht kan de opdrachtgever zijn opdracht op geen enkele wijze terugnemen. En zal moeten overgaan tot het betalen van het totaalbedrag. Inclusief BTW.
Na de levering van een videoproductie heeft de klant recht op één gratis revisieronde. Is er behoefte aan meer aanpassingen, dan worden deze kosten doorberekend aan de klant. Dit gebeurt in overleg.
Wanneer ná de opdrachtbevestiging de opdracht verandert, neemt dit extra kosten met zich mee. Een voorbeeld uit de praktijk: “We sturen straks tóch nieuwe foto’s toe. Deze vinden we beter passen.”
Wanneer de opdrachtgever beeldmateriaal aanlevert voor productie van een video, is hij/zij zelf verantwoordelijk voor het auteursrecht van dit materiaal. Lekker Hip Audio kan op geen enkele manier aansprakelijk gesteld worden voor inbreuk op het auteursrecht.
Voor de productie aanvangt, wordt besproken op welk radio-/ tv-station / website de commercial gaat draaien. De commercial mag dan uitsluitend op dit aangegeven medium worden verspreid.
De klant kan ten alle tijden een aanvullende uitzendkopie aanschaffen voor het uitzenden op andere media/ zenders/ omroepen. Dit zorgt vanzelfsprekend voor extra kosten.
Wanneer u een commercial afneemt bij Lekker Hip Audio, mag deze maximaal één kalenderjaar gebruikt worden. Alle producties van Lekker Hip Audio hebben een buy-out periode van één kalenderjaar. Het verlengen van deze licentie neemt kosten met zich mee. Vaak is dat 50% van de productiekosten.
Algemeen:
De uitgebrachte offertes van Lekker Hip Audio hebben een geldigheidsduur van één maand, tenzij anders vermeld.
De prijzen die Lekker Hip Audio communiceert, zijn altijd in euro’s en exclusief BTW.
Betaling altijd binnen 30 dagen na factuurdatum. Blijft betaling uit, dan verliest de opdrachtgever de uitzendlicentie.
Bij een niet tijdige betaling wordt incassobureau Interpayment ingeschakeld. Deze kosten komen voor rekening van de opdrachtgever.
De opdrachtgever is aansprakelijk voor de inhoud van de producties, niet Lekker Hip Audio.
Lekker Hip Audio heeft het recht om alle audio- en videoproducties op haar site te plaatsen.
Het is niet toegestaan om de audio- en videoproducties te verhuren, te bewerken, te verkopen of te vermenigvuldigen.